إطلالة ياسمين عبد العزيز الحديثة تثير الجدل… هل خضعت لعمليات تجميل؟
يوميات المشاهير
إطلالة ياسمين عبد العزيز الحديثة تثير الجدل... هل خضعت...
يصغرها بستّ سنوات… النجمة التركية ميليسا باموك تُشارك جمهورها صوراً من حفل زفافها!
يوميات المشاهير
يصغرها بستّ سنوات... النجمة التركية ميليسا باموك تُشار...

تعليق غير متوقع لمحمد رمضان بعد واقعة الصفعة... ما قاله سيصدمكم!

الأحد، 14 يوليو 2024
تعليق غير متوقع لمحمد رمضان بعد واقعة الصفعة… ما قاله سيصدمكم!

بعد مرور أيام على واقعة الصفعة، جاء اول رد لمحمد رمضان غريب جداً وصادم، حيث قام بتوجيه رسالة غير متوقعة لأسرة الشابّ الذي صفعه في أحد الشوارع في الساحل الشمالي في مصر. وأثار تصريح الفنان المصري جدلاً واسعاً بين الرواد على مواقع التواصل الاجتماعي. 

اول رد لمحمد رمضان بعد واقعة الصفعة

تحدّث النمبر وان من خلال مقطع فيديو نشره عبر حساباته الرسمية على مواقع التواصل الاجتماعي حول الواقعة، وقال: "الجمهور العدل الأصيل الغالي... ألف شكر وربنا ما يحرمنيش منكم على وقفتكم معايا ومساندتكم لي... وقريت وسمعت دفاعكم عني وغلطوا الولد الصغير."

وأضاف محمد: "بس الفيديو ده أنا عامله... علشان أعترف بغلطي وأعتذر لأهل الولد أنه إيدي اتمدّت عليه... وأنا عارف أن عيل صغير لأنّه لما غلط في الأوّل قلعته الكاب وبصّيت في وشه لقيته عيل صغير.... وقولتله اسمك ايه يا حبيبي... قالي اسمي كدا قولتله تمام وسبته ومشيت".

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Mohamed Ramadan (@mohamedramadanws)

بعد عمرو دياب... محمد رمضان يصفع شابّاً على وجهه والسبب غريب جدّاً!

محمد رمضان يعتذر من الشاب 

وتابع: "ولكن هو غلط تاني.. فلفيت تاني قولتله هات الموبايل ما رضيش فضربته قلم بسيط... وبسببه طير له الكاب والنضارة لي كان لابسها وإذ كان الناموسة اللي هو إدهاني على وشي... فأنا استاهل منها خمس زيها... عشان أنا مدّيت إيدي على عيل صغير ودي لا رجولة ولا بطولة... فدي الغلطة اللي طالع أعتذر عنها، ولما اخدت الموبايل منه ومسحت الفيديو... حد قالي إكسر له الموبايل عشان ما يعملش كدا تاني... قولتلهم طب هو غلط ذنب أهله إي يتكلفوا موبايل جديد... قولتلهم سيبوه يروح لأهله وكان ممكن أعمل له محضر، لإني لما سألت عرفت أنه نازل في قرية تانية اللوتس ودخل مراسي وهو مش قاعد فيها".