ناصيف زيتون يصدم الجميع في أوّل تعليق له بعد زواجه السرّي من دانييلا رحمة!
يوميات المشاهير
ناصيف زيتون يصدم الجميع في أوّل تعليق له بعد زواجه الس...
صدمة وحيرة… تامر حسني بلوك جديد يشعل مواقع التواصل!
يوميات المشاهير
صدمة وحيرة... تامر حسني بلوك جديد يشعل مواقع التواصل!

تصريحات حسام حبيب... ابنة شيرين عبد الوهاب أدلت بإفادة ضدّ والدتها!

الثلاثاء، 09 يوليو 2024
تصريحات حسام حبيب… ابنة شيرين عبد الوهاب أدلت بإفادة ضدّ والدتها!

إختار الفنان حسام حبيب التحدي والمواجهة مع شيرين عبد الوهاب، وذلك وفقاً لتصريحات إعلامية حديثة له بعد إطلاق سراحه من قسم الشرطة في منطقة التجمّع في مصر، بكفالة مالية قدرها خمسة آلاف جنيه مصري.

تصريحات حسام حبيب عن شيرين عبد الوهاب

إنتشر على مواقع التواصل الاجتماعي تسجيل صوتيّ منسوب لحسام حبيب، يكشف فيه تفاصيل جديدة عن إتهامه بالتعدّي على الفنانة شيرين عبد الوهاب. 

وقال حسام في التسجيل الصوتي: "أقسم بالله إنه كل الكلام دا كذب وأنا ما مدتش ايدي عليها.. وهي اللي عوّرت نفسها بطفاية ضربتها في دماغها... وعوّرت رجلها بالمقص... الموضوع في أيدي النيابة العامة وأنا بحترم دور النيابة والقضاء وماقدرش اتخطاهم... ربنا كبير وكل حاجة هتبان... بنتها موجودة وفي ناس شهود عيان كانوا موجودين هيقولوا كل حاجة هيقولوا كنت طرف في الخناقة ولا لا ماعتقدش الناس هتقول حاجة غير الحقيقة".

وتابع حسام: "الناس اللي كانوا موجودين أقرب لها مني... ما عدا شخص واحد هو اللي زوّر شهادته وقال إني سرقت خمسين ألف دولار وأربعة خواتم ألماظ مواصفاتهم عاملة إزاي... أنا عايز أعرف المواصفات بالوزن وعايز أعرف الفلوس إتسحبت من أي بنك ولو مانسحبتش من بنوك يتعملها قضية أموال عامة". 

الأزمة تعود مجدداً... فيديو هستيريّ لشيرين عبد الوهاب وإلقاء القبض على حسام حبيب!

ابنة شيرين عبد الوهاب تقف إلى جانب حسام حبيب 

وأيضاً صرّح حسام حبيب لإحدى وسائل الإعلام المصرية أن ابنة شيرين عبد الوهاب "هنا" وقفت إلى جانبه في إفادتها، وقال:" ابنة شيرين هنا قالت إن حسام ما عمليش حاجة ليا ولا لماما، قالت انه لعمله شالني من تحت ايديها... وقالت إنه ماما هي لعوّرت نفسها عشان تنزل تعمل اللي هي عملته دا".