طليق أمل عرفة سيخرّب حفل زفافها الثاني… ما القصّة؟
يوميات المشاهير
طليق أمل عرفة سيخرّب حفل زفافها الثاني... ما القصّة؟
كريم فهمي.. حبيب ياسمين عبد العزيز بعد طلاقها من أحمد العوضي!
يوميات المشاهير
كريم فهمي.. حبيب ياسمين عبد العزيز بعد طلاقها من أحمد ...

مجدداً... ريهام سعيد تهاجم الدكتور نادر صعب بتهم جديدة!

الخميس، 12 سبتمبر 2024
مجدداً… ريهام سعيد تهاجم الدكتور نادر صعب بتهم جديدة!

عاد الحديث عن قضية ريهام سعيد ونادر صعب، والتي شهدت تطوراً ملحوظاً، بحسب ما كشفته الإعلامية المصرية في تصريحات صحفية أوضحت خلالها تفاصيل صادمة. وقد تصدّر اسمها مواقع التواصل الاجتماعي في الساعات الأخيرة.

تطور قضية ريهام سعيد ونادر صعب

أوضحت الإعلامية ريهام سعيد في تصريحات إعلامية صادمة مؤخراً، أنه لم يعد يتقدّم لها عروض تمثيلية بسبب تشوّهات وجهها. وأشارت إلى أنّه لم يعد لديها الحبّ والشغف والطموح في العمل. كما أفصحت أنها ترتدي النظارات الشمسية كلّ يوم لإخفاء الندبات.

فقالت ريهام: "بطّل يجيلي عروض تمثيل لأنه اللي بيتقال على ريهام سعيد دلوقتي إن وشّها بايظ... ما بقاش عندي شغف أو طموح عشان أحقّق حاجة في التمثيل... بلبس نظارة شمسية طول اليوم مش عاوزة وشّي يبان للناس".

وتابعت حديثها بحزن: "في قضيّة هو رفعها بتاعة لبنان... أثبت بالصوت والمستندات إنه ما لهوش أي فلوس والقاضي طلب من الطرف التاني إثبات إنه لديه فلوس... أنا متهماه بسبع تهم وبشكر النيابة المصريّة على مجهودها في التحقيقات... فات ثمانية شهور وأنا منتظرة القضية تنزل جلسة... لما أنشر تقرير الطبّ الشرعي اللي بيقول إنه هو أخطأ بعدها ما فيش كلام يقدر يتقال بعده".

"هتك عرضها"... إليكم تفاصيل دعوى ريهام سعيد الجديدة ضدّ الطبيب نادر صعب!

هجوم ريهام سعيد على نادر صعب

واستمرت الإعلامية المصرية ريهام سعيد بالهجوم على الجراح التجميلي اللبناني نادر صعب بالقول: "ما قدرش أطلع رسائل ما بينا تدينه للإعلام علشان مش مسموح ليا لكن كل ده مثبوت في النيابة إنه اتعملي عملية أنا ما طلبتهاش... العملية كانت في الخدَين ما كنتش في العين وفي رسالة بقوله أنت ليه جيت جنب عنيا... قالي أنا اطريت وبعد العملية بقيت أشوف كل حاجة إتنين".

وختمت ريهام الحديث: "في آخر لقاء بيننا في عيادته، أنا انهرت من العياط... ما فركش يقولي استني هشوفلك حل وعاملني بمنتهى القسوة... ومراته قالت إني بعمل كدا علشان أجيب مشاهدات".

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Reham Said (@rehamsaidofficial)